logo hd live | Kunitsu-Gami: Path of the Goddess

😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Monster Jam Showdown

Monster Jam Showdown Preview: Milestone blijft zijn uitmuntendheid in arcaderaces bewijzen

We zijn hands-on geweest met de aankomende game tijdens onze tijd in Los Angeles voor Summer Game Fest.

Milestone is hard op weg een van de beste race-ontwikkelaars ter wereld te worden. Na jaren van MotoGP-titels, verschillende Ride -games op zijn naam, twee populaire Hot Wheels Unleashed -projecten en een aantal Monster Energy Supercross daarin, heeft Milestone een breed scala aan race-ervaringen om uit te kiezen in de arcade- en simulatieruimte. In augustus voegt de ontwikkelaar een nieuwe serie toe aan zijn line-up, een die een ander soort voertuig gebruikt dan we gewend zijn, zij het terwijl we gebruikmaken van de ervaring die is opgedaan tijdens het ontwikkelen van de Hot Wheels -games.

Ik heb het natuurlijk over Monster Jam Showdown. De off-road arcade-racer komt eind augustus naar pc en consoles, en met die releasedatum over een paar maanden had ik de kans om in het spel te duiken tijdens mijn verblijf in Los Angeles voor Summer Game Fest. De preview-sessie was maar heel kort, maar tijdens de sessie kreeg ik een snuifje van een paar van de verschillende spelmodi en alle drie de beschikbare regio's, terwijl ik tegelijkertijd steeds meer vertrouwd raakte met de rijmechanica.

Monster Jam Showdown is gebaseerd op het merk Monster Jam, wat betekent dat je toegang krijgt tot een hele reeks echte merkmonstertrucks om in te rijden. Of het nu gaat om Earthshaker, El Toro Loco, Grave Digger, Sparkle Smash, Yeti, Zombie, Pirate's Curse, of het voertuig dat ik heb geselecteerd, Megalodon, er zijn veel opties om uit te kiezen. Elk van de trucks lijkt briljant gedetailleerd, iets dat steeds duidelijker wordt naarmate je in een race stapt en de schade- en vernietigingsmotor ze aan stukken ziet scheuren totdat er alleen een metalen frame overblijft elke keer dat je in botsing komt met de omgeving of een rivaliserende racer.

Omdat dit een racegame voor monstertrucks is, zijn de mechanica niet zo soepel en responsief als die van andere racetitels. Deze trucks hebben heel weinig downforce en enorme hoeveelheden koppel en glijden met de meest minimale input, wat betekent dat het, ongeacht het terrein, altijd voelt alsof je over de baan glijdt en moeite hebt om je aan een racelijn te houden en crashes te vermijden. Het is absoluut een spel dat een aanpassingsperiode vereist, omdat deze vrachtwagens het gevoel hebben dat ze meer op waterscooters lijken met hoe ze rijden in plaats van gewone vierwielige auto's. Dit was zeker iets waar ik een beetje moeite mee had bij het bekijken van het spel, vooral toen Milestone me de opdracht gaf om de besturing in de lucht onder de knie te krijgen waarmee je kunt aanpassen hoe je truck door de lucht beweegt om ofwel wat trucs te doen of in plaats daarvan veilig te landen na een sprong. Dit systeem draaide om het gebruik van de analoge sticks als oriëntatiehendels en zal, net als bij de kernrijsystemen, wat oefening vergen om onder de knie te krijgen.

Monster Jam ShowdownMonster Jam Showdown

Kijkend naar de speelbare regio's, heeft Milestone besloten om drie locaties aan te bieden. Colorado is bergachtiger en biedt veel onverharde paden, Death Valley presenteert een droger klimaat met veel rotsachtige obstakels en gevaren om te vermijden, en Alaska introduceert een bevroren woestenij om doorheen te glijden en te glijden. Elk heeft zijn eigen uitdagingen, maar ik merkte geen groot verschil in hoe de besturing en rijmechanica worden gewijzigd, afhankelijk van de regio. De trucks voelden aan als een handvol om mee te rijden, ongeacht of dat op ijs, vuil of modder was. Wat ik over de locaties wil zeggen, is dat ze visueel heel verschillend zijn en veel bieden in hun unieke presentaties.

Monster Jam Showdown zal bij de lancering 10 spelmodi bevatten, waarvan ik er drie heb mogen testen. De meer traditionele Circuit Racing vraagt je om het op te nemen tegen een verzameling andere racers voor een confrontatie met meerdere ronden. Als je onlangs een racegame hebt gespeeld, zal deze modus heel vertrouwd aanvoelen. Head-to-Head is ook heel gemakkelijk te visualiseren, aangezien dit een letterlijke één-op-één race is tegen een rivaliserende truck. Er valt hier niet veel aan toe te voegen. De Freestyle -modus heeft de luchtmechanica echter echt op de proef gesteld. Het idee in deze modus is om te winnen door de beste score te behalen door een combo te behouden die is verdiend door reclameborden en andere vernietigbare objecten te vernietigen, door drifts met succes te voltooien en af en toe een salto en truc uit te voeren als je in de lucht bent. Vanwege mijn onvermogen om de luchtmechanica onder de knie te krijgen tijdens de preview-sessie en nog steeds te proberen de rijsystemen onder de knie te krijgen, was ik weerzinwekkend in deze modus en faalde ik jammerlijk, maar het bewijst wel dat er veel meer aan deze game is dan wat op het eerste gezicht beschikbaar lijkt.

Als je al deze modi, locaties, beschikbare trucks en de besturingsmechanica toevoegt en ze koppelt aan boosting-systemen en een verscheidenheid aan online en offline multiplayer-elementen, lijkt het vrij duidelijk dat Milestone hier een andere arcade-racewinnaar op het spoor is. Monster Jam Showdown heeft niet de precisie van de Hot Wheels Unleashed -games, maar het biedt wel iets unieks, en dat zal ongetwijfeld velen interesseren wanneer het over een paar maanden op pc en consoles verschijnt.