logo hd live | No Rest for the Wicked

😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      The Crew Motorfest

The Crew Motorfest Impressies - Autocultuur naar Hawaï brengen

We zijn hands-on geweest met de aankomende racegame van Ivory Tower om te zien hoe het zijn kijk op het arcade-race-subgenre wil verbeteren.

Forza Horizon deed echt een nummer over het arcade racing subgenre. Sinds Playground zijn hippe kijk op autosport heeft uitgebracht, iets dat lijkt (en nog steeds lijkt trouwens) als de noodzakelijke volgende stap van de arcade-racestijlen waar Need for Speed ooit koning van was, hebben we een aantal andere ontwikkelaars gezien die proberen iets soortgelijks aan te bieden. Ubisoft wachtte ongeveer vier jaar voordat het zijn eigen draai wilde geven aan Playground's versie van frisse en stevig aanvoelende racefysica in combinatie met hopen en hopen racecultuur in The Crew, en nu, over een paar maanden, zal diezelfde serie zijn terugkeer maken.

Ubisoft en ontwikkelaar Ivory Tower hebben een datum geslagen op The Crew Motorfest, het volgende grote deel in de raceserie, zelfs als het de genummerde naamgevingsconventie van de vorige twee titels achter zich laat. Ubisoft zal op 14 september debuteren op pc en consoles, als onderdeel van zijn aanwezigheid in Los Angeles tijdens deze "niet E3" -periode, en liet me wat tijd doorbrengen met The Crew Motorfest en om te zien hoe de titel vorm krijgt.

Eerst en vooral bevat de game nog steeds dezelfde arcade-racefysica die de franchise heeft bedacht. Ik moet nog ervaren hoe het rijden voelt met een stuur en extra randapparatuur, maar op een controller voelen de voertuigen zwaar en een beetje moeilijk te beheren en missen ze vaak dat niveau van respons dat je in de Horizon games krijgt. Dat wil echter niet zeggen dat elk voertuig op deze manier aanvoelt en handelt, want Motorfest heeft zo'n breed scala aan beschikbare auto's en andere vormen van vervoer dat je een gevarieerde ervaring krijgt. Schokkend genoeg is een op de Formule 1 geïnspireerd circuitvoertuig veel gemakkelijker te hanteren en te besturen in vergelijking met een Shelby Cobra uit de jaren 1960.

Wat betreft hoe de gameplay werkt buiten de racesuite, is Motorfest meestal opgesplitst in verschillende, unieke, kleinere campagnes die verhalen vertellen over specifieke delen van de wereld van de autosport. Je kunt je innerlijke Tokyo Drift kanaliseren en de Made in Japan-campagne kiezen om een verzameling geïmporteerde en aangepaste Japanse voertuigen te besturen die perfect zijn om te driften, of in plaats daarvan op zoek gaan naar een echt circuit voor de Motorsport campagne in plaats daarvan. Elke campagne wordt niet alleen bepaald door de stijl van auto's en het verhaal dat het wil overbrengen, want er is ook een kern van gameplay-mechanic aanwezig die hen onderscheidt.

Voor Motorsport moet je op je bandenslijtage letten en dan pitsen als de slijtage te laag wordt, anders verlies je aanzienlijk grip en vind je het steeds moeilijker om de auto te besturen. Made in Japan, zoals je zou raden, gaat over driften en het gebruik van nitrous om je tegenstanders te verslaan. Vintage Garage gaat over racen op zijn meest fundamentele, terwijl je oudere en over het algemeen iconische auto's gebruikt. Lamborghini is een partnercampagne die de geschiedenis van het iconische Italiaanse supercarmerk wil verkennen, door de speler achter het stuur te zetten van beroemde voertuigen van de Miura tot de nieuw aangekondigde Revuelto. En dan is er ook nog een vijfde campagne die beschikbaar zal zijn bij de lancering, die zal draaien om elektrische auto's en spelers zal belasten met het raken van specifieke delen van een circuit om de batterij van hun auto op te laden en op te laden, maar hoe deze campagne speelt, ontgaat me, omdat deze niet aanwezig was als onderdeel van de hands-on sessie.

The Crew Motorfest

Elke campagne bevat unieke racestijlen en doelstellingen om op te starten, waaronder enkele taken die je vragen om ronduit te winnen, sommige vereisen dat je in de top drie komt, en andere zijn meer op vaardigheden gebaseerd en vragen spelers om naar een punt te sprinten zonder obstakels en markeringen verspreid over de weg te raken. Onnodig te zeggen dat er veel manieren zijn om te genieten van het rijden in je favoriete auto's.

De preview-sessie ging vooral over het testen van deze campagnes en het krijgen van een gevoel voor de gameplay, wat betekent dat ik nog geen commentaar kan geven op hoe de open wereld van Hawaii voelt om te verkennen, het soort activiteiten dat het zal bieden, of ook hoe de verschillende stijlen van voertuigen aanvoelen om te rijden. Uit wat ik van de wereld heb gezien als onderdeel van de races die ik heb getest, is het duidelijk dat er tal van unieke biomen zijn om te verkennen, en als er iets is, doet het me denken aan Forza Horizon 5's Mexico met zijn variëteit. Evenzo werd de progressie en valuta en hoe dat wordt verwerkt in het kopen van auto's en het uitbouwen van je garage niet besproken, zelfs als Ubisoft bevestigde dat er geen limieten zullen zijn voor spelers om hun The Crew 2 garage over te zetten naar Motorfest - wat betekent dat serieveteranen een enorme sprong zullen maken op degenen die nieuw zijn voor The Crew in deze titel.

Kijkend naar de toekomst, heeft Ubisoft kort aangestipt hoe het The Crew Motorfest zal blijven ondersteunen. Er werd vermeld dat er seizoenen zullen zijn die extra geheel nieuwe campagnes met zich meebrengen, elk met hun eigen thema, gameplay-mechanica en auto's om te verdienen en te verzamelen. Dit alles begint met een seizoen met een Amerikaans thema, waarin muscle cars en andere iconische delen van de Amerikaanse autogeschiedenis worden verkend.

Met The Crew Motorfest die in september debuteert, zullen racefans de komende maanden veel hebben om naar uit te kijken. Maar zal deze game in staat zijn om op te boksen tegen de arcade racing titan die de Forza Horizon serie is? De tijd zal het leren, maar uit wat ik heb gespeeld, is het duidelijk dat het de cultuur en sfeer heeft genageld die Horizon het afgelopen decennium zo uitstekend heeft kunnen serveren.